onsdag 30 mars 2011

110329

08:00
Har fått en Padawan som heter Lars. Jag ska lära honom allt jag kan. Tja, egentligen är det Marcus eftersom han ska sluta som ska göra det men idag blev det jag som gjorde det mestadels. Igår gjorde jag en liten crash course som jag slängde fram nu på morgonkvisten så att han hamnade i lätt paralytiskt tillstånd.

12:00
Lunch på Max för att visa hur saker och ting brukar gå till här på uppdraget. Low carb till mig för att hålla dieten som jag åter håller på med nu sen ett tag.

17:00
Det har varit den lugnaste dagen i mannaminne här på uppdraget. Typiskt när man ska visa någon vad man sysslar med och hur det går till. Har istället fått skapa fiktiva ärenden som vi löst, mest kontoskapande.

18:00
Tog tag i projekt tvättstuga igen, det blev inget i helgen då man fick en jobbig förkylning att brottas med istället. Man kan ju konstatera att det är intressanta lösningar de använt sig av när de byggde hus på tidigt 1900-tal. Det betyder mer arbete för mig och det vill jag gärna inte ha. Nu kom man i alla fall till den punkten att man kan börja bygga istället för att riva så det känns ju bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar