fredag 25 mars 2011

110322

05:50
Efter att i någon timme brottats med Elrik för att få honom att ligga kvar i sängen entrar Eira scenen. Gick upp och påbörjade morgonbestyr involverandes tvagning, påklädning och inmundigande av föda för mig och mina avkomlingar.

07:00
Elektrikern anlände och vi gick igenom arbetet som behövdes göras.

07:30
Hämtade gamla härket, alltså bilen. Hon startade så fint och så började vi vår resa mot att bli vänner igen.

08:00
Råkade ta mocka istället för vanligt kaffe ur kaffemaskinen på jobbet. Då en mocka är så liten tog jag en dubbel mest för att den inte skulle ta slut så fort. Väl uppdrucken slog det mig att det är lite klös i dessa så eventuellt kanske det skulle bli lite fart i slökroppen på förmiddagen.

12:00
Dagen gick så snabbt så att det kändes som den borde vara slut vid denna tidpunkt. Synd att inte den generella verkligheten inte helt följer min interna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar