torsdag 10 mars 2011

110310

05:20
Eira knackade på dörren men Elrik sov vidare och jag gjorde mitt allra yttersta för att göra det samma. Eira klev in i rummet och tände lyset men Elrik sov vidare och jag låtsades göra det samma. Eira började prata men Elrik sov vidare men jag kunde inte hålla charaden uppe utan bjöd upp henne i sängen. Hon la sig ner och gosade och då vaknade Elrik.

07:30
Hämtade bilen på verkstan. Det blev ungefär 2000:- dyrare än jag räknat med.

09:15
Visste inte att en process kunde ta 356,3% av en cpu’s kapacitet men det kan den tydligen. Nu får jag använda liknande stor del av min hjärna för att få ihop den ekvationen.

12:00
Inmundigade borsjtj med extra fläsk och en fiberrik macka med fläsk på. Det var gott i kvadrat.

15:00
Väntade på att bli uppringd så att jag kunde få hjälp att lösa problem.

16:00
Medan jag väntade läste jag lite. Skrockade förnöjsamt över uttrycket ”andra delen av maj”. Hur många delar är maj indelad i då? 31 kanske? Sedan fnissade jag en smula åt en text på ytterst dålig engelska där författaren skrev att han inte hade några problem med engelska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar